Przejdź do głównej zawartości

Pytania dobre i złe

Pytania, które sobie zadajemy mogą nas motywować lub dołować.
Zdecydowanie warto przemyśleć jak sami ze sobą rozmawiamy.

ZŁE

• dlaczego JA?
• CO takiego zrobiłem, że akurat mnie to spotyka?
• JAK wreszcie wyjść z tych problemów?
• KIEDY wreszcie będę miał spokój?
• DLACZEGO pieniądze się mnie nie trzymają?
• CO robię źle, że trafiam na fałszywych ludzi?
• JAK to jest, że niby jestem pewien siebie, a tak często, daję... ciała?
• CO jest moim celem w życiu? Prawdziwym celem?!


DOBRE

• Jak rozpoznać dobrych ludzi w życiu, gdy raz trafiam na nich, a raz na takich, którzy mnie blokują?
• Jak się przygotować na takie sytuacje, żeby mieć spokojne sumienie i odpowiednio reagować?
• Wygląda na to, że w życiu raz jest dobrze, a innym razem gorzej, więc co mam zrobić, żeby zawsze mieć siłę, energię i dawać sobie radę?
• Jak mam dbać o siebie i swoją rodzinę, żeby każdy z nas wspierał siebie i nie szukał winnych, ale pomagał sobie nawzajem, wiedząc, że to my jesteśmy dla siebie najważniejsi?
• Wygląda na to, że sytuacja finansowa również może się zmieniać, więc jak mam zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę, żebyśmy zawsze opływali w dostatek, a nie doświadczali regularnych powodzi lub mieli problem ze snem, gdy na koncie jest mniej, a potrzeba na rachunki?
• Czym mam się zająć i co robić w życiu, żeby czuć każdego dnia, że to, co robię jest potrzebne innym, że pomagam im w życiu i daję szansę, aby nigdy nie mieli takich problemów jak ja kiedyś?
• Co zrobić, żeby cieszyć się każdym dniem, bez względu na pogodę, nastrój czy stan mojego portfela?
• A co najważniejsze: JAK mieć to wszystko RAZEM?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga