Przejdź do głównej zawartości

Jak rzucić palenie?

Hej!
Chciałabym się podzielić z Wami moim sukcesem.
Rzuciłam palenie!!!
Nareszcie jestem wolna!!!

Paliłam ze 20 lat z dłuższymi i krótszymi przerwami jednocześnie ciągle zadawałam sobie pytanie jak rzucić?
Polubiłam, żartobliwą odpowiedź "To łatwe, rozbiłam to 1000 razy." :)
Może nie były to tysiące ale przeszłam wiele prób bardziej lub mniej skutecznych.
Rzucałam na gumy i pastylki ale były tak niesmaczne, że wolałam palić. Potem próbowałam plastrów - udało się ale po paru latach jak wróciłam do palenia okazało się, że się uczuliłam na plastry więc nie dam rady drugi raz tym sposobem. Były też beznikotynowe tabletki desmoxan ale poza rozwaleniem układu trawiennego nie wiele mi pomogły. Paliłam e-papierosa ale jak zaczęłam zwiększać dawki zamiast zmniejszać doszłam do wniosku że to wszystko to bzdura. Nie wspomnę też ile to razy walczyłam z "silną" wolą...
Myślałam, że już mi nic nie pomoże... aż ktoś mi polecił książkę Allena Carra "Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie."
Na początku podeszłam do tego sceptycznie bo jak to rzucać po przeczytaniu książki? poza tym jaki łatwy sposób skoro to takie trudne. Jednak nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała :)
Kupiłam książkę i zaczęłam czytać... wciągu dwóch wieczorów moje myślenie o paleniu zmieniło się bardzo radykalnie.
Nie wyobrażam sobie, żebym znów zapaliła.
Czasem zdarza się chwila, że myśl o papierosie pojawia się w mojej głowie ale zaraz potem jest kolejna myśl - ale po co?
Teraz już wiem, że więcej nie zapalę. Nie mam ochoty, nie mam potrzeby, jestem WOLNA!!!!

Komentarze

  1. Patryk Wojtkowskiniedziela, maja 19, 2019

    Jak dla mnie to przede wszystkim trzeba chociaż troszkę chcieć nie palić. Właśnie taki impuls jest potrzebny aby cały nasz plan się udał. Używałem metody https://allencarr.pl/o-metodzie/ i dzięki niej udało mi się raz na zawsze rozstać z tym wstrętnym nałogiem. Jestem chyba najszczęśliwszy człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. 36 yr old Information Systems Manager Aurelie Mapston, hailing from McCreary enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Sketching. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Ferrari 250 GT SWB California Spider. przeczytaj ten post tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga